Sarıgöl'de ormanlık alanda yangın

Sarıgöl'de ormanlık alanda yangın

Sarıgöl'de ormanlık alanda yangın
02 Ağustos 2021 - 15:09

Manisa’nın Sarıgöl İlçesi kırsal mahallesi Havva Köyü ormanlık alanda yangın çıktı.Yangın yerine ihbar üzerine çok sayıda Manisa Büyükşehir Belediye İtfaiye ekipleri, Orman işletmeye bağlı ekipler ve havadan da yangını söndürmeye destek için bir helikopter sevk edildi.Yangına ekipler müdahale etmeye başladı.

 

Bu haber 344 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum