Alınan yüzde 3'lük zam eridi, emekliler cepten yiyor
Alınan yüzde 3'lük zam eridi, emekliler cepten yiyor
03 Ağustos 2021 - 14:10 - Güncelleme: 03 Ağustos 2021 - 14:31
Anadolu Eğitim Sen Manisa il Başkanı Doğan YILMAZ,Memur ve emeklilerinin 2021 yılının ikinci altı ayı için almış oldukları yüzde zammın yarıdan fazlası daha ilk aydan eridiğini açıkladı. Muhtemeldir ki ikinci aydan itibaren de alınan zammın enflasyon karşısında eriyeceğine,memur emeklilerim son dört ay yine cepten yemeye başlayacağını söyledi.
2022 ve 2023 yıllarını kapsayan 6. toplu sözleşmenin yapıldığı şu günlerde geçmiş kayıplar karşılaşmadan yeni yüzdelik zamlara imza atılması kabul edilemez olduğuna dikkat çeken Yılmaz şunları söyledi:.
''Geçtiğimiz 5 dönem toplu sözleşme bize göstermiştir ki Merkez Bankası'nın iki yil sonrasını tahmin ettiği enflasyon hedefleri hiç bir zaman tutmamış,.emur ve emeklileri her daim enflasyon altında kalmıştır. Tahmini enflasyon üzerinden yüzdelik zamlara pazarlık yürütülmemeli, vergi diliminin %15'te sabitlenmesi, ikramiye başta olmak üzere ana başlıklarda memurlar için gerekli adım atılmalı; hizmet kollarındaki temel sorunlar çözüme kavuşturulmalıdır''
2022 ve 2023 yıllarını kapsayan 6. toplu sözleşmenin yapıldığı şu günlerde geçmiş kayıplar karşılaşmadan yeni yüzdelik zamlara imza atılması kabul edilemez olduğuna dikkat çeken Yılmaz şunları söyledi:.
''Geçtiğimiz 5 dönem toplu sözleşme bize göstermiştir ki Merkez Bankası'nın iki yil sonrasını tahmin ettiği enflasyon hedefleri hiç bir zaman tutmamış,.emur ve emeklileri her daim enflasyon altında kalmıştır. Tahmini enflasyon üzerinden yüzdelik zamlara pazarlık yürütülmemeli, vergi diliminin %15'te sabitlenmesi, ikramiye başta olmak üzere ana başlıklarda memurlar için gerekli adım atılmalı; hizmet kollarındaki temel sorunlar çözüme kavuşturulmalıdır''
Bu haber 327 defa okunmuştur.







YORUMLAR