Başkan Öküzcüoğlu ,onlarca insan ormanda 'yangın' nöbetinde
Başkan Öküzcüoğlu ,onlarca insan ormanda 'yangın' nöbetinde
03 Ağustos 2021 - 14:00
Artan orman yangınlarına karşı Alaşehir ilçe Belediye Başkanı AHmet Öküzcüoğlu, ilçede çıkacak olası bir orman yangınına karşı belediye ekipleri ve vatandaşlarla birlikte gece orman nöbetine başladı.Alaşehir Belediyesi zabıta ekipleri orman yoluna gelen araçlarda tek tek kimlik kontrolü yapıyorlar. Yabancı ve bölgeyle ilgisi olmayan kişilerin ormana girdiğinin tespit edilmesi halinde şahıslar güvenlik kurumlarına ihbar edilip teslim edilecek. Tüm ekipler yangınlara karşı teyakkuz halinde olduğunu belirten Alaşehir Belediye Başkanı Ahmet Öküzcüoğlu, "Birçok mevkide yangınlar söz konusu, Ahmetli’den Salihliye, Sarıgöl, Buldan, Eşme’ye ve Marmaris’ten Köyceğiz’e kadar bir çok alanda yangınlar var. Bir çok aracımızda şu anda o bölgelerdeki yangınlara hizmet etmekte. Bölgemizdeki sivil araçlarımızı da şantiyemize topladık. Tankerlerden, paletli kepçelere, greyderlere kadar bir çok sivil aracı da şu anda şoförleriyle birlikte bölgemizde hazır tutuyoruz. Benim hemşerilerimden, orman köylülerimden bir isteğim olacak. Lütfen bizim bölgedeki gözümüz kulağımız olun, bölgede şüpheli bir şahıs görürseniz, yabancılar görürseniz, şüphelendikleriniz hakkında Alo 153 Zabıta hattı ve 155’e ihbarda bulunun, bizler orman yolarındayız, sizlerde, ormanlarımıza sahip çıkın" dedi.
Belediye Başkanı Ahmet Öküzcüoğlu, zabıta ekiplerinden mahalle sakinlerine, su tankerlerini dolu tutmalarını ve sürekli hazır durumda olmaları yönünde uyarılarda bulunmalarını söylemelerini, araçların plakalarını almalarını, bagajlarını kontrol etmelerini istedi. Çiftçi Malları Genel Sekreteri Mustafa Türkekul, "Alaşehir Çiftçi Mallarını Koruma Başkanlığı olarak, ülkemizde yaşanan orman yangınlarına yönelik olumsuzlukları engellemeye ve caydırmaya, ormanlarımızın yanmasını önlemek için orman alanlarının girişinde, mahalle girişlerinde koruma görevlilerimiz tarafından gelen araçların kontrolünü yapıyoruz" dedi.
Başkan Öküzcüoğlu'nun çağrısı üzerine harekete geçen ekipler ve vatandaşlar tüm gece sabaha kadar ormanlık alanlarda nöbet tutmaya devam etti. Nöbetin her gece devam edeceği öğrenildi.
Belediye Başkanı Ahmet Öküzcüoğlu, zabıta ekiplerinden mahalle sakinlerine, su tankerlerini dolu tutmalarını ve sürekli hazır durumda olmaları yönünde uyarılarda bulunmalarını söylemelerini, araçların plakalarını almalarını, bagajlarını kontrol etmelerini istedi. Çiftçi Malları Genel Sekreteri Mustafa Türkekul, "Alaşehir Çiftçi Mallarını Koruma Başkanlığı olarak, ülkemizde yaşanan orman yangınlarına yönelik olumsuzlukları engellemeye ve caydırmaya, ormanlarımızın yanmasını önlemek için orman alanlarının girişinde, mahalle girişlerinde koruma görevlilerimiz tarafından gelen araçların kontrolünü yapıyoruz" dedi.
Başkan Öküzcüoğlu'nun çağrısı üzerine harekete geçen ekipler ve vatandaşlar tüm gece sabaha kadar ormanlık alanlarda nöbet tutmaya devam etti. Nöbetin her gece devam edeceği öğrenildi.
Bu haber 324 defa okunmuştur.







YORUMLAR