Vali Vahdettin Özkan'ın 2025-2026 eğitim-öğretim yıl sonu mesajı

Vali Vahdettin Özkan'ın 2025-2026 eğitim-öğretim yıl sonu mesajı
26 Haziran 2026 - 08:51
Manisa valisi Vahdettin Özkan  yayınladığı mesajla'' 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı'nı başarıyla tamamlamanın huzur ve mutluluğunu hep birlikte yaşıyoruz.''ifadelerine yer verdi.
''Bir eğitim yılının daha sonuna ulaşırken; öğrencilerimizin gösterdiği gayret, öğretmenlerimizin fedakârlığı ve velilerimizin desteği sayesinde eğitim alanında önemli kazanımlar elde etmiş bulunuyoruz. Eğitim, sadece bilgi aktarımından ibaret olmayıp; aynı zamanda milli ve manevi değerlerine bağlı, düşünen, üreten, araştıran ve sorumluluk sahibi bireyler yetiştirme sürecidir. Bu anlayışla yürütülen çalışmalar, geleceğimizin teminatı olan çocuklarımızın ve gençlerimizin daha donanımlı bireyler olarak yetişmesine katkı sağlamaktadır.'' hatırlatmasında buluan  Özkan'nın  mesajı şöyle:
''Sevgili Öğrencilerimiz,Bir yıl boyunca emek verdiniz, çalıştınız ve yeni bilgi ve deneyimler kazandınız. Aldığınız karneler yalnızca akademik başarılarınızı değil, aynı zamanda gösterdiğiniz çaba ve gelişimi de yansıtmaktadır. Tatil dönemini dinlenerek, kitap okuyarak, sosyal ve kültürel faaliyetlere zaman ayırarak değerlendirmenizi tavsiye ediyor; yeni eğitim-öğretim yılına daha güçlü bir şekilde hazırlanacağınıza inanıyorum.
Kıymetli Öğretmenlerimiz,
Ülkemizin geleceğini şekillendiren nesillerin yetişmesinde üstlendiğiniz sorumluluk ve özverili çalışmalarınız için her birinize teşekkür ediyorum. Bilginiz, emeğiniz ve rehberliğinizle öğrencilerimizin hayatlarına dokunmaya devam ediyor, Türkiye Yüzyılı hedeflerine ulaşma yolunda önemli katkılar sunuyorsunuz.
Değerli Velilerimiz,
Çocuklarımızın eğitim yolculuğundaki en büyük destekçilerinden biri olarak gösterdiğiniz ilgi, sabır ve iş birliği için teşekkür ediyorum. Eğitimde elde edilen başarının en önemli unsurlarından biri okul-aile dayanışmasıdır.
Bu başarıların sürdürülebilirliği için eğitim alanındaki çalışmalarımız kararlılıkla devam etmektedir. Bu kapsamda eğitim altyapısının güçlendirilmesi, eğitim ortamlarının iyileştirilmesi ve öğrencilerimizin daha nitelikli şartlarda eğitim alması için çalışmalarımız sürdürülmektedir. Eğitim alanına yapılan her yatırımın, ülkemizin geleceğine yapılan en değerli yatırım olduğuna inanıyoruz.
Bu duygu ve düşüncelerle; 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı'nın tamamlanmasında emeği geçen tüm yönetici, öğretmen, öğrenci ve velilerimize teşekkür ediyor, yaz tatilinin öğrencilerimize ve eğitim camiamıza sağlık, huzur ve mutluluk getirmesini diliyorum.''
 
 
 

 
Bu haber 21 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum