Soma ile Altınordu arasında dostluk köprüsü kuruldu
28 Haziran 2026 - 10:14
Soma ile Altınordu Arasında Dostluk Köprüsü kuruldu.Soma Belediye Başkanı Sercan Okur, eşi Özlem Okur ve Soma Ordulular Derneği heyetiyle birlikte Ordu ziyaretleri kapsamında Altınordu Belediye Başkanı Ulaş Tepe'yi makamında ziyaret etti.
Mavi ile yeşilin buluştuğu Ordu'da gerçekleşen ziyarette, iki belediye arasında karşılıklı iyi niyet ve dayanışma mesajları verildi. Başkan Sercan Okur, nazik misafirperverliği dolayısıyla Altınordu Belediye Başkanı Ulaş Tepe'ye teşekkür ederek çalışmalarında başarılar diledi.
Altınordu Belediye Başkanı Ulaş Tepe de Soma Belediye Başkanı Sercan Okur ve beraberindeki heyeti belediyede ağırlamaktan memnuniyet duyduklarını belirterek, nazik ziyaretleri için teşekkür etti ve Başkan Okur'a görevinde başarı temennisinde bulundu.
Samimi bir atmosferde gerçekleşen buluşmada, iki kent arasındaki dostluk bağlarının güçlenmesine yönelik iyi dilekler paylaşıldı.
Mavi ile yeşilin buluştuğu Ordu'da gerçekleşen ziyarette, iki belediye arasında karşılıklı iyi niyet ve dayanışma mesajları verildi. Başkan Sercan Okur, nazik misafirperverliği dolayısıyla Altınordu Belediye Başkanı Ulaş Tepe'ye teşekkür ederek çalışmalarında başarılar diledi.
Altınordu Belediye Başkanı Ulaş Tepe de Soma Belediye Başkanı Sercan Okur ve beraberindeki heyeti belediyede ağırlamaktan memnuniyet duyduklarını belirterek, nazik ziyaretleri için teşekkür etti ve Başkan Okur'a görevinde başarı temennisinde bulundu.
Samimi bir atmosferde gerçekleşen buluşmada, iki kent arasındaki dostluk bağlarının güçlenmesine yönelik iyi dilekler paylaşıldı.
Bu haber 14 defa okunmuştur.






YORUMLAR