Emniyet müdürü Karayel Kula ve Salihli bölge trafik istasyonlarını denetledi

Emniyet müdürü Karayel Kula ve Salihli bölge trafik istasyonlarını denetledi
28 Haziran 2026 - 08:44
İl Emniyet Müdürü Adnan KARAYEL, Kula ve Salihli Bölge Trafik İstasyonlarımızı ziyaret etti.Gerçekleştirilen ziyaretlerde, birimleri yerinde inceleyen  Emniyet Müdürümüz, yürütülen hizmetlere ilişkin detaylı bilgi alarak mevcut çalışmalar hakkında değerlendirmelerde bulundu. İl Emniyet Müdürü, personele başarılar diledi.
Bu haber 14 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum