Saygı, sevgi ve özlemle anıyoruz!
Alaşehir Belediyesi Fecbook sayfasında TBMM tarafından ulu Önder Mustafa Atatük'e başkomutanlık unvanının verilişi nedeniyle bir mesaj yayınladı
05 Ağustos 2020 - 11:32
Alaşehir Belediyesi Fecbook sayfasında TBMM tarafından ulu Önder Mustafa Atatük'e başkomutanlık unvanının verilişi nedeniyle bir mesaj yayınladı.Belediye tarafından yayınlanan mesajda'' Kemal Bugün TBMM tarafından Ulu Önderimiz Mustafa Kemal Atatürk'e başkomutanlık unvanın verilmesinin 99. yıl dönümü! Saygı, sevgi ve özlemle anıyoruz!'' ifadelerine yer verildi.
Bu haber 287 defa okunmuştur.







YORUMLAR