Öküzcüoğlu, üst geçitteki çalışmaları i inceledi
Öküzcüoğlu, üst-geçitteki çalışmaları inceledi
19 Nisan 2021 - 14:34 - Güncelleme: 19 Nisan 2021 - 14:47
Alaşehir Belediye Başkanı Ahmet Öküzcüoğlu,Başkan Yardımcımız Halis Özcan, Meclis Üyelerimiz M.Hanifi Aydın ve Mehmet Atıf Erdem ile birlikte, Barış Mahallesindeki belediye tarafından yaptırılan yeni üst geçitte yapılan çalışmaları yerinde inceledi,
Bu haber 373 defa okunmuştur.







YORUMLAR