Kahvaltıda kent konuşuldu
27 Haziran 2026 - 08:14
Yunusemre belediye başkanı Semih Balaban Manisa Mimarlar Odası Başkanı Mahir Gülhan’ın ev sahipliğinde, başkan yardımcılarıyla birlikte gerçekleştirdiği kahvaltı programında bir araya gelerek kentimiz üzerine verimli bir sohbet gerçekleştirdik.
Başkan Balaban''Nazik ev sahipliği ve samimi misafirperverliği için Manisa Mimarlar Odası Başkanı Mahir Gülhan’a teşekkür ediyorum. Birlikte ortak akılla Manisa’mız için çalışmayı sürdüreceğiz''dedi
Başkan Balaban''Nazik ev sahipliği ve samimi misafirperverliği için Manisa Mimarlar Odası Başkanı Mahir Gülhan’a teşekkür ediyorum. Birlikte ortak akılla Manisa’mız için çalışmayı sürdüreceğiz''dedi
Bu haber 24 defa okunmuştur.







YORUMLAR