Başkan da vatandaşlarla birlikte izledi

Akhisar Belediyesi tarafından başlatılan açık hava yaz konserleri olanca hızıyla sürüyor

Başkan da vatandaşlarla birlikte izledi
03 Ağustos 2020 - 11:48
Akhisar Belediyesi tarafından başlatılan açık hava yaz konserleri olanca hızıyla sürüyor.Vatandaşların müzik ziyafetine Akhisar Belediye Başkanı Besim Dutlulu'da ortak oldu.Çocuklarıyla vatandaşlarla birlikte Gölette düzenlenen açık hava konseri izleyen Dutlulu''Amacımız vatandaşlarımızı belediye çalışmalarına ortak etmek,katkılarını,görüşlerini,önerilerini almak.''dedi.
Bu haber 319 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum