Trafo patladı vatandaş elektriksiz kaldı
Yunusemre ilçesine bağlı Örencik Mahallesinde trafonun patlaması sonucu 2 gündür elektrikler kesik
03 Ağustos 2020 - 12:14
Yunusemre ilçesine bağlı Örencik Mahallesinde trafonun patlaması sonucu 2 gündür elektrikler kesik.Köylüler ise isyanda. Patlamanın ardından köyde bir çok evde televizyonlar ve buz dolapların yandığı iddia edildi. Bazı üreticiler ise 800 dönüm alanda ekili mahsulün sulanamadığı için kuruduğunu öne sürdü. Bir mahalle sakini ise; “Köyde şuan evlere giremiyoruz, trafo yandı. Halkımızın can ve mal güvenliği yok. Kurban etlerimiz bozuldu, yetkililerden derhal sorunun çözülmesini istiyoruz” dedi.
Bu haber 330 defa okunmuştur.







YORUMLAR