Vali Özkan 4 ilçenin kaymakamları ile yürütülen çalışmaları değerlendirdi

Vali Vahdettin Özkan; Alaşehir Kaymakamı Alper Faruk Güngör, Saruhanlı Kaymakamı Murat Acar, Selendi Kaymakamı Mücahit Enes Yıldız ve Salihli Kaymakamı Ali Güldoğan ile ilçelerde yürütülen kamu hizmetlerine ilişkin çalışmaları değerlendirdi.
Görüşmede; kamu hizmetlerinin etkin ve verimli şekilde sunulmasına yönelik yürütülen çalışmalar, vatandaş odaklı hizmet anlayışının güçlendirilmesi, yatırım ve projelerin mevcut durumu ile ilçelerin öncelikli ihtiyaçları ele alındı. Vali Özkan, Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile görev yerleri değişen Kaymakamlarımız Alper Faruk Güngör ve Murat Acar’a ilimize sundukları hizmetler dolayısıyla teşekkür ederek yeni görevlerinde başarılar diledi.