Türkiye olimpiyatlarda okçulukta ilk madalyasını Gazoz kazandırdı
Türkiye olimpiyatlarda okçulukta ilk madalyasını Gazoz kazandırdı
31 Temmuz 2021 - 14:59
Tokyo Olimpiyat Oyunları'nda altın madalya kazanan milli okçu Mete Gazoz, "Sizlere söz verdiği olimpiyat madalyasına kavuşmanın mutluluğunu yaşıyorum. Yıllardır verdiğim emeklerin, yaptığım fedakarlıkların karşılığını aldığım ve en önemlisi bana inanan ve güvenen sizleri gururlandırdığım için çok mutluyum" dedi. 2020 Tokyo Olimpiyat Oyunları'nda milli okçu Mete Gazoz, klasik yay bireysel kategori finalinde İtalyan Mauro Nespoli'yi mağlup ederek okçulukta Türkiye'ye tarihindeki ilk olimpiyat altın madalyasını getirdi.
Bu haber 446 defa okunmuştur.







YORUMLAR