Trafiği rahatlatacak Dr.Sadık Ahmet meydanı ve sarıkız kavşağı hizmete girdi Editor: Haber236 20 Aralık 2023 - 10:06 Bu haber 550 defa okunmuştur. Paylaş Tweetle WhatsApp YORUMLAR 0 Yorum adlı kullanıcıya cevap Üst yönetim toplantısında kentin ihtiyaçları ve devam eden projeleri ele alındı Şehzadeler belediyesi düzenlediği mezuniyet pikniğinde öğrenciler gönüllerince eğlendi Bisiklet parkı çalışma saatleri 08.30 - 00.00 olarak güncellendi Başkan Öküzcüoğlu gençleri askere böyle uğurladı Başkan Dutlulu sanayi esnafıyla kahvaltı yaptı CHP Turgutlu kadın kolları Karşıyaka'da
YORUMLAR