Şehzadeler belediyesi yüreklere dokundu Editor: Haber236 15 Haziran 2024 - 14:35 Şehzadeler Belediyesi, Kurban Bayramı arifesinde, kaybettikleri sevdiklerini mezarları başında anmak, onlarla bayramlaşmak isteyen vatandaşları unutmadı. Belediye ekipleri, kabristan ziyaretinde bulunan vatandaşlara 2 bin adet karanfil hediye etti.Şehzadeler Belediyesi arife gününde kabristan ziyareti yapmak isteyen vatandaşların yüreklerine dokundu. Belediye, vatandaşlara karanfil dağıtarak duygusal anlar yaşanmasına vesile oldu. Şehzadeler Belediye Başkanı Gülşah Durbay'ın talimatıyla Kırtık Asri Mezarlığı’nda düzenlenen etkinlik, vatandaşlar tarafından memnuniyetle karşılandı. Kabristanı ziyaret edenler, belediyenin bu anlamlı jestiyle duygusal anlar yaşadı. Şehzadeler Belediye Başkanı Gülşah Durbay, etkinlik hakkında yaptığı açıklamada, "Vatandaşlarımızın bayramın bu özel gününde kabristan ziyaretleri sırasında yanlarında olmak istedik. Küçük bir jestle, onların bu anlamlı anlarında bir nebze de olsa yanlarında olduğumuzu hissettirmek istedik. Aldığımız geri dönüşler, bu tür etkinliklerin ne kadar anlamlı olduğunu bir kez daha gösterdi. Tüm halkımızın bayramını tebrik ediyor, bayramı bayram tadında geçirmelerini diliyorum." şeklinde konuştu. Bu haber 271 defa okunmuştur. Paylaş Tweetle WhatsApp YORUMLAR 0 Yorum adlı kullanıcıya cevap Türkiye, pestisit kalıntısı kaynaklı en fazla bildirim alan ikinci ülke: 51 gıda ürünü Avrupa sınırlarından geri döndü Bodrum’da modern tuvaletler hizmete alındı Sosyal denge sözleşmesi imzaladı Kentte kaçak gıda girişine sıkı denetim Gaziemir Belediye Başkanı Işık ve Akın mezarlıları gezdi Vali Ünlü vatandaşların bayramını kutladı
YORUMLAR