Saruhanlı'da belediye kandil namazı sonrası süt dağıttı Editor: Haber236 07 Şubat 2024 - 00:42 Bu haber 374 defa okunmuştur. Paylaş Tweetle WhatsApp YORUMLAR 0 Yorum adlı kullanıcıya cevap Üst yönetim toplantısında kentin ihtiyaçları ve devam eden projeleri ele alındı Şehzadeler belediyesi düzenlediği mezuniyet pikniğinde öğrenciler gönüllerince eğlendi Bisiklet parkı çalışma saatleri 08.30 - 00.00 olarak güncellendi Başkan Öküzcüoğlu gençleri askere böyle uğurladı Demokratik kitle örgütlerinden ortak deprem açıklaması Belediye depremde ölen 53 bin 537 vatandaş için lokma hayrı
YORUMLAR