Salihli yangını kontrol altına alındı
Salihli yangını kontrol altına alındı
03 Ağustos 2021 - 08:48 - Güncelleme: 03 Ağustos 2021 - 10:06
Cephanelik mevkisindeki yangına 2 arazöz, 15 yer ekibi, bir su tankeri, bir ilk müdahale aracı ile Manisa Büyükşehir Belediyesi Salihli İtfaiye Amirliği ekipleri müdahale etti.Yaklaşık 10 dönüm alanda etkili olan yangın bir saat süren çalışmaların ardından kontrol altına alındı.Dumandan etkilenen 3 kişiye olay yerinde müdahale edildi.Soğutma çalışmaları sürüyor.
Bu haber 314 defa okunmuştur.







YORUMLAR