Protokol imzalandı,Gördes'in doğal gaz sorunu çözüldü

Protokol imzalandı,Gördes'in doğal gaz sorunu çözüldü

Protokol imzalandı,Gördes'in doğal gaz sorunu çözüldü
06 Temmuz 2021 - 07:19
Gördes Fatih Bulvarı Doğalgaz derdi sona eriyor. Manisa Büyükşehir ile Karayolları arasındaki anlaşmazlığa neden olan 2 kiometrelik yolun  büyükşehre devredilmesi sürecinin imzalanan protokolle sonlandırılmasının  ardından 100 konutta yaşayan yaklaşık 500 vatandaş doğal gaza kavuşacak ve artık kışı titreyerek değil ısınarak geçirecek. 
Gördes gazetesi ve haber236'nın Konu gündeme getirmesinin ardından  harekete geçen,, Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün’ün sorunun çözüm konusunda,talimat verdiği  Büyükşehir ve Karayolları arasında  yolun  belediyeye devri konusunda kaumlar arasında  protokol imzaladığı öğrenildi..
Altyapı Kordinasyon Merkezi (AYKOME), Aksa Doğalgaz yetkililerini müracaatını yaparak, AYKOME’den kazı izin belgesini aldı. Büyükşehir Belediyesi, Muhtarlık İşleri Gördes şube müdürü Mustafa Gün gazetemize yaptığı açıklamada; yalnızca Fatih Bulvarına değil, Şehit Özgür Artunç Bulvarına da gerekli kazı izin belgesinin verildiğini dile getirdi. Mustafa Gün’ün verdiği bilgilere göre; Doğalgaz hatlarının döşenmesinden sonra, her iki bulvarın alt ve üst yapıları değişeceği her iki bulvar, bir bütün halinde ışıklandırmalı prestij caddesi haline getirileceğini söyledi.
Bu haber 414 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum