Öğrenciler emniyet müdürlüğünü gezdi Editor: Haber236 06 Aralık 2023 - 07:56 Bu haber 333 defa okunmuştur. Paylaş Tweetle WhatsApp YORUMLAR 0 Yorum adlı kullanıcıya cevap Üst yönetim toplantısında kentin ihtiyaçları ve devam eden projeleri ele alındı Şehzadeler belediyesi düzenlediği mezuniyet pikniğinde öğrenciler gönüllerince eğlendi Bisiklet parkı çalışma saatleri 08.30 - 00.00 olarak güncellendi Başkan Öküzcüoğlu gençleri askere böyle uğurladı Vali Ünlü Kırkağaç'ta Zeytin hasadının büyük bölümü bitti
YORUMLAR