Oda başkanları belediye işbirliği toplantısı Editor: Haber236 03 Mayıs 2026 - 09:10 Bu haber 75 defa okunmuştur. Paylaş Tweetle WhatsApp YORUMLAR 0 Yorum adlı kullanıcıya cevap Üst yönetim toplantısında kentin ihtiyaçları ve devam eden projeleri ele alındı Şehzadeler belediyesi düzenlediği mezuniyet pikniğinde öğrenciler gönüllerince eğlendi Bisiklet parkı çalışma saatleri 08.30 - 00.00 olarak güncellendi Başkan Öküzcüoğlu gençleri askere böyle uğurladı Salihli AKP kadın kolları başkanlığına atanan Taylan mazbatasını aldı Müdür Aktaş Manisa'dan ayrıldı
YORUMLAR