Mobilya fabrikasında yangın
Selimşahlar Mahallesi Manisa- Akhisar karayolu üzerindeki bir mobilya fabrikasında sabah saatlerinde yangın çıktı
08 Ağustos 2020 - 11:28
Selimşahlar Mahallesi Manisa- Akhisar karayolu üzerindeki bir mobilya fabrikasında sabah saatlerinde yangın çıktı. Fabrikadan dumanların yükseldiğini gören vatandaşlar, itfaiyeye haber verdi. İhbar üzerine bölgeye çok sayıda itfaiye ekibi sevk edildi. Ekipler yangına müdahale ederken, gökyüzünü yoğun bir duman kapladı. Küçük çaplı patlamaların yaşandığı yangını söndürme çalışmaları sürüyor.
Bu haber 313 defa okunmuştur.







YORUMLAR