Meydan tamamlandı cuma günü açılıyor

Meydan tamamlandı cuma günü açılıyor

Meydan tamamlandı cuma günü açılıyor
04 Ağustos 2021 - 08:57
Saruhanlı Belediyesi  vatandaşlara çağrı.Belediye tarafından yaptırılan Gökçeköy mahallesinde yapımı tamamlanan Şehit Pilot Binbaşı Serdar Kandemir Meydanı, Atatürk Heykeli ve Mahalle Giriş Tak'ının 6 Ağustos Cuma günü Saat 18.00'de yapılacak toplu açılış törenine tüm halkımız davetlidir.
Bu haber 334 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum