Manisa'da acı ölüm
Manisa'da balık tutmak için gölete giren 44 yaşındaki Abdullah Öncü, bir süre sonra gözden kayboldu
05 Ağustos 2020 - 10:39
Manisa'da balık tutmak için gölete giren 44 yaşındaki Abdullah Öncü, bir süre sonra gözden kayboldu. Durumu fark eden çevredekiler ekiplere haber verdi. Ekipler çalışmaların ardından Öncü'nün cesedine ulaştı. Acı haberi alan yakınları sinir krizleri gecirdi.
Manisa’nın Gördes ilçesinde 44 yaşındaki Abdullah Öncü balık tutmak için gölete girdi. Çevredekiler Öncü’nün bir süre sonra gözden kaybolduğunu fark etti. Durumu fark eden çevredekiler ekiplere haber verdi. Ekipler çalışmaların ardından Öncü’nün cesedine ulaştı. Acı haberi alan yakınları ise büyük üzüntü yaşadı.Alınan bilgiye göre, balık tutmak için Doğanpınar Mahallesindeki gölete giden Abdullah Öncü (44) suya girdi. Bir süre sonra Öncü’nün gözden kaybolduğunu fark eden çevredekiler durumu jandarmaya bildirdi.
Manisa’nın Gördes ilçesinde 44 yaşındaki Abdullah Öncü balık tutmak için gölete girdi. Çevredekiler Öncü’nün bir süre sonra gözden kaybolduğunu fark etti. Durumu fark eden çevredekiler ekiplere haber verdi. Ekipler çalışmaların ardından Öncü’nün cesedine ulaştı. Acı haberi alan yakınları ise büyük üzüntü yaşadı.Alınan bilgiye göre, balık tutmak için Doğanpınar Mahallesindeki gölete giden Abdullah Öncü (44) suya girdi. Bir süre sonra Öncü’nün gözden kaybolduğunu fark eden çevredekiler durumu jandarmaya bildirdi.
Bu haber 376 defa okunmuştur.







YORUMLAR