Manisa barosu 2.olağan ilçe temsilcileri toplantısı yapıldı Editor: Haber236 14 Haziran 2024 - 08:45 Bu haber 236 defa okunmuştur. Paylaş Tweetle WhatsApp YORUMLAR 0 Yorum adlı kullanıcıya cevap Şehzadeler belediyesi düzenlediği mezuniyet pikniğinde öğrenciler gönüllerince eğlendi Bisiklet parkı çalışma saatleri 08.30 - 00.00 olarak güncellendi Başkan Öküzcüoğlu gençleri askere böyle uğurladı MASKİ toplantısında 17 ilçede sürdürülen projeler masaya yatırıldı Şehzade belediyesi 67 mahalle parkında tamirat başlattı Manisa'da bir gün süreyle biçerdöver ile hububat hasadı durduruldu
YORUMLAR