İki adet büfe Soma belediyesine 5 yıl süreyle bedelsiz tahsisi edildi Editor: Haber236 18 Mayıs 2024 - 10:27 Bu haber 298 defa okunmuştur. Paylaş Tweetle WhatsApp YORUMLAR 0 Yorum adlı kullanıcıya cevap Çilek üreticilerine naylon desteği Manisa'da iki vali yardımcısı 3 ilçe kaymakamı başka illere atandı Manisa'da ekmek zamlandı Şehit aileleri ve gazilerle babalar günü kutlandı Yasemin ve Kocaiskan düğün salonları Kırkağaç belediyesine verildi STSO başkanı Yüksel, AB komisyonu’nun çalışmalarını anlattı
YORUMLAR