Demirci'de sulama barajlarına 25 bin balık bırakıldı

Demirci'de sulama barajlarına 25 bin balık bırakıldı

Demirci'de sulama barajlarına 25 bin balık bırakıldı
03 Ağustos 2021 - 09:42
Demirci İlçe Tarım ve Orman Müdürü İslam Köse, Tarım ve Orman Bakanlığınca yürütülen "Su Kaynaklarının Balıklandırılması Projesi" kapsamında Demirci'de göletlere 25 bin  balık bırakıldığını açıkladı.Balıkçılığın sürdürülebilirliğinin kurallara bağlı avcılıkla mümkün olduğuna dikkat çeken  Köse,vatandaşlardan  40 santimetreden küçük sazan balıklarının avlanmamasını istedi. Gölette balık bırakmaya Demirci Belediye Başkan Yardımcısı Mustafa Ünlü, Kılavuzlar Mahalle Muhtarı Mesut Özçelik ile Ayvaalan Mahalle Muhtarı Yusuf Çakırçoban da katıldı.

 
Bu haber 394 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum