Çocuklar "Benim Canım Şehrim Manisa" tanıttı
Çocuklar "Benim Canım Şehrim Manisa" tanıttı
22 Nisan 2021 - 14:20
Alaşerhir Belediye Başkanı Ahmet Öküzcüoğlu, "Benim Canım Şehrim Manisa" projelerinin tanıtımı için ziyaretimize gelen Mustafa Beşikçioğlu Anaokulu öğrencilerine çok teşekkür ediyor, geleceğimizin yarınları olan çocuklarımızın 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramını kutluyorum ifadelerine yer verdi
Bu haber 359 defa okunmuştur.







YORUMLAR