Çilek üreticilerine naylon desteği

Çilek üreticilerine naylon desteği
22 Haziran 2026 - 08:04
Salihli ilçemiz Gökeyüp Mahallesi ile Köprübaşı ilçemizde çilek üreticilerimize yönelik yüzde 75 hibeli malç naylonu desteği gerçekleştirdik.
Çiftçi Kayıt Sistemi'ne kayıtlı ve 4 dönümün altında üretim alanına sahip 73 küçük üreticimize teslim ettiğimiz malç naylonları ile girdi maliyetlerini bir nebze olsun azaltmayı hedefliyoruz.Başkanımız Besim Dutlulu öncülüğünde, tarımsal üretimi ve çiftçilerimizi desteklemeye devam edeceğiz.
 
Bu haber 25 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum