CHP'den pazar yerinde zarar gören esnafa destek

CHP'den pazar yerinde zarar gören esnafına destek

CHP'den pazar yerinde zarar gören esnafa destek
30 Haziran 2021 - 14:27 - Güncelleme: 30 Haziran 2021 - 14:42

Salihli CHP İlçe Bşkanı H.Hüseyin Namver, Salihli’ye değer katacağı söylenerek Manisa Büyükşehir Belediyesi ve Salihli Belediyesi tarafından planlanıp hayata geçirilen Pazar yeri maalesef hem vatandaşlarımız hem de esnafımız açısından çile çekme merkezi haline dönüştüğünü söyledi.
''Amacına hizmet etmeyen Pazar yerimiz ne yazık ki en ufacık bir doğa olayında bile pazarcı esnafını ve alışverişe gelen vatandaşı zor anlar yaşatmakta,bu şehrin vatandaşları olarak liyakatsiz ve beceriksiz bir yönetim anlayışının sonucunda ortaya çıkan bu tablo karşısında derin üzüntü duymaktayız.'' diyen ve  pazar yerinde düzenlediği basın toplantısında CHP İlçe Başkanı Namver ,''Pazar yeri tezgahı için parasını ödeyen, vergisini veren pazarcı esnafımıza böyle bir senaryoyu reva gören Belediye yetkililerini buradan protesto ediyoruz.''dedi.
''Modern Pazaryeri olarak tanıtılan bu alanda esnafın çekmediği dert kalmamıştır. Yanlış planlanan bu projede geçen hafta çıkan rüzgarda ve yağan yağmurda birçok esnafımızın ürünü zarar görmüş ve vatandaşlarımız zor anlar yaşamıştır.'' dikkat çeken  Namver şunları söyledi:
''Belediyenin bütçesinden önemli bir pay ayrılarak inşa edilen bu pazaryeri ne yazık ki eski pazar yerini mumla aratmaktadır.Halkın ihtiyaçlarını önemsemeden gerçeklikten uzak bir şekilde hayata geçirilen bu pazaryerinde birçok esnafımız plansızlıktan ötürü açıkta satış yapmak zorunda kalmakta ve yaşanan her olumsuzlukta mağdur olmaktadır.
Bizler bugün burada yaşanan bu felaketten ötürü pazarcı esnafımıza geçmiş olsun dileklerimizi sunarken aynı zamanda bu tablonun yaşanmasında başrolü oynayan Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Cengiz Ergün’ü ve Salihli Belediye Başkanı Zeki Kayda’yı oluşan zararların telafisi için göreve davet etmekteyiz.Salihli halkının ve pazarcı esnafının bu sorunlarının giderilmesi için her türlü desteğe ve işbirliğine açık olduğumuzu da tüm kamuoyuna saygıyla bildiririz''


Bu haber 341 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum