Çamlık lokantası hizmete açıldı

Çamlık lokantası hizmete açıldı

Çamlık lokantası hizmete açıldı
05 Temmuz 2021 - 11:43

Çamlık Lokantası hizmete açıldı.Mülkiyeti Saruhanlı Belediyesine ait olan, işletmeciliğini İrfan Aydın ve Osman Savaşçı'nın yaptığı Sanayi Sitesindeki Nedim Nehir Parkı içinde hizmet verecek olan Çamlık Lokantası hizmete açıldı.Belediye Başkanı Zeki Bilgin, kurdelesini keserek açılışını gerçekleştirdiği işyerinin hayırlı olmasını diledi.

Bu haber 399 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum