Biraz insaf.. biraz insaf…  

Biraz insaf.. biraz insaf…  

Biraz insaf.. biraz insaf…  
03 Temmuz 2021 - 11:15
Bu sabah Türk Telekom’dan aradılar…
Manisa’da ‘Haber236’ internet sitesinin internet anlaşmasını sona ereceği  bildirildi ve yeni sözleşme yapmam istendi.
Kullanmış olduğun 4 megapikksel  inter  anlaşmasını bitiğini, kurum olarak 4 megapiksel   internet kullanımının  kaldırıldığını bu nedenle yeni anlaşma  yapmam uyarısı yaptılar.
Yeni anlaşmanın sonsuz internet kullanın olacağı ödediğim 45 lira yerine 76 tl ödeme yaparak kullanabileceğimi, aksi taktirde yenileme yapmazsan otomatik olarak 110 TL yükseleceği uyarısında  bulundular. Başkaları kurumu, kurumda vatandaşları soyuyor. Milyonlar daha elektrik, doğalgaz zamlarını hazmedememişken hem de okkalı bir zamda Türk Telekom’dan geldi.
Nere gidelim, nereye başvuralım, vatandaş olarak şaşırma durumdayız? Vermeden almak Allah’a mahsus..
Biraz insaf.. biraz insaf…  
 
Bu haber 404 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum