Bilişim merkezi açıldı Editor: Haber236 24 Mart 2023 - 10:55 - Güncelleme: 24 Mart 2023 - 11:24 Bu haber 327 defa okunmuştur. Paylaş Tweetle WhatsApp YORUMLAR 0 Yorum adlı kullanıcıya cevap Salihli OSB yönetimi ikinci toplantısını yaptı Gördes belediyesi 4 çöp kamyonu ile araç filosunu güçlendirdi Büyükşehirden 18 bin 500 kişiye aşure ikramı TBMM tarihinde bir ilk! İki CHP milletvekili dünya evine girdi Çocuk tiyatrosu deprezede çocuklar için sahne aldı Manisa'da simit 6,lira dilim peynir 10 lira
YORUMLAR