Belediyeden motor kullanan gençlere kask hediyesi

Belediyeden motor kullanan gençlere kask hediyesi
26 Haziran 2026 - 16:11
Ahmetli Belediye başkanı Fuat Mintaş geçtiğimiz günlerde kask hediyesinden faydalanamayan gençlerin yaşadığı üzüntüden etkilendiğini vakit kaybetmeden yeni kasklarını temin ederek bugün belediyemizde kendilerini misafir ettik ve hediyelerini teslim etti.
Başkan Mintaş'' Gençlerimizle samimi bir sohbet gerçekleştirdik, motosiklet kullanırken trafik kurallarına uymalarının, hız konusunda dikkatli olmalarının ve koruyucu ekipman kullanmalarının hayati önem taşıdığını bir kez daha öğütledik.Gençlerimizin mutluluğuna ortak olmak bizleri de mutlu etti. Onların güvenliği ve geleceği bizim için her zaman öncelikli. Tüm gençlerimize kazasız, güvenli sürüşler diliyorum.''dedi
 
Bu haber 21 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum