Başkanlara Sarıgöl'de vatandaş sevgisi Editor: Haber236 22 Ocak 2024 - 10:08 Bu haber 478 defa okunmuştur. Paylaş Tweetle WhatsApp YORUMLAR 0 Yorum adlı kullanıcıya cevap Üst yönetim toplantısında kentin ihtiyaçları ve devam eden projeleri ele alındı Şehzadeler belediyesi düzenlediği mezuniyet pikniğinde öğrenciler gönüllerince eğlendi Bisiklet parkı çalışma saatleri 08.30 - 00.00 olarak güncellendi Başkan Öküzcüoğlu gençleri askere böyle uğurladı Festival'de 'kuş bilgisi ve sevgisi' işlendi Başkan Öküzcüoğlu önce yaptı sonra açtı
YORUMLAR