Başkanlar aşure dağıttı Editor: Haber236 25 Haziran 2026 - 07:16 Bu haber 20 defa okunmuştur. Paylaş Tweetle WhatsApp YORUMLAR 0 Yorum adlı kullanıcıya cevap Üst yönetim toplantısında kentin ihtiyaçları ve devam eden projeleri ele alındı Şehzadeler belediyesi düzenlediği mezuniyet pikniğinde öğrenciler gönüllerince eğlendi Bisiklet parkı çalışma saatleri 08.30 - 00.00 olarak güncellendi Başkan Öküzcüoğlu gençleri askere böyle uğurladı Başkanı Besim Dutlulu,Salihli'de şiddetli yağışlar etkilenen vatandaşları ziyaret Başkan Ferhat Şen'den hayvan yemi kaçak ve kalitesiz 'kıyma üzüm'ithalatın önüne geçilmesi çağrısı
YORUMLAR