Başkan Öküzcüoğlu şeker toplama geleneğine katıldı Editor: Haber236 15 Haziran 2024 - 10:27 Bu haber 277 defa okunmuştur. Paylaş Tweetle WhatsApp YORUMLAR 0 Yorum adlı kullanıcıya cevap Türkiye, pestisit kalıntısı kaynaklı en fazla bildirim alan ikinci ülke: 51 gıda ürünü Avrupa sınırlarından geri döndü Bodrum’da modern tuvaletler hizmete alındı Sosyal denge sözleşmesi imzaladı Kentte kaçak gıda girişine sıkı denetim Lastik fabrikasında üretim durdu 430 işçi izne çıkarıldı Gaziemir Belediye Başkanı Işık ve Akın mezarlıları gezdi
YORUMLAR