Başkan Öküzcüoğlu önce tebrik etti sonra oynadı Editor: Haber236 18 Şubat 2024 - 11:41 Bu haber 243 defa okunmuştur. Paylaş Tweetle WhatsApp YORUMLAR 0 Yorum adlı kullanıcıya cevap Üst yönetim toplantısında kentin ihtiyaçları ve devam eden projeleri ele alındı Şehzadeler belediyesi düzenlediği mezuniyet pikniğinde öğrenciler gönüllerince eğlendi Bisiklet parkı çalışma saatleri 08.30 - 00.00 olarak güncellendi Başkan Öküzcüoğlu gençleri askere böyle uğurladı Başkan Akın çalışanının düğününde oynadı İZDOĞA'İzmir dönüşüm sertifikası'vermeye başlıyor
YORUMLAR