Başkan Öküzcüoğlu geleneksel şeker toplamaya katıldı Editor: Haber236 09 Nisan 2024 - 09:45 Bu haber 261 defa okunmuştur. Paylaş Tweetle WhatsApp YORUMLAR 0 Yorum adlı kullanıcıya cevap Salihli ilçe tarım ve orman müdürlüğünden yangın riskine karşı uyarı Çilek üreticilerine naylon desteği Manisa'da iki vali yardımcısı 3 ilçe kaymakamı başka illere atandı Manisa'da ekmek zamlandı Komisyon üyeleri seçildi Başkan Balaban romanların verdiği iftara katıldı
YORUMLAR