Başkan bereket diledi Editor: Haber236 13 Şubat 2024 - 09:43 Bu haber 308 defa okunmuştur. Paylaş Tweetle WhatsApp YORUMLAR 0 Yorum adlı kullanıcıya cevap Üst yönetim toplantısında kentin ihtiyaçları ve devam eden projeleri ele alındı Şehzadeler belediyesi düzenlediği mezuniyet pikniğinde öğrenciler gönüllerince eğlendi Bisiklet parkı çalışma saatleri 08.30 - 00.00 olarak güncellendi Başkan Öküzcüoğlu gençleri askere böyle uğurladı CHP'li başkan adayları Gördes'te muhtarlar toplantısına katıldı Salihli'nin içler acısı görüntüsü
YORUMLAR