Başkan Balaban yeni haftaya işçilerin yeni yılını kutlayarak başladı Editor: Haber236 30 Aralık 2024 - 11:53 Bu haber 200 defa okunmuştur. Paylaş Tweetle WhatsApp YORUMLAR 0 Yorum adlı kullanıcıya cevap Şehzadeler belediyesi düzenlediği mezuniyet pikniğinde öğrenciler gönüllerince eğlendi Bisiklet parkı çalışma saatleri 08.30 - 00.00 olarak güncellendi Başkan Öküzcüoğlu gençleri askere böyle uğurladı MASKİ toplantısında 17 ilçede sürdürülen projeler masaya yatırıldı Yeni yılı bir arada kutladılar Başkan Balaban vatandaşlara şifalı tarhana çorbası ikram etti
YORUMLAR