Bakırlıoğlu Sarıgöl 'de vatandaşlarla buluştu Editor: Haber236 09 Mayıs 2023 - 09:41 Bu haber 298 defa okunmuştur. Paylaş Tweetle WhatsApp YORUMLAR 0 Yorum adlı kullanıcıya cevap Diplomalı il başkanı mezuniyet sevinci yaşadı Üst yönetim toplantısında kentin ihtiyaçları ve devam eden projeleri ele alındı Şehzadeler belediyesi düzenlediği mezuniyet pikniğinde öğrenciler gönüllerince eğlendi Bisiklet parkı çalışma saatleri 08.30 - 00.00 olarak güncellendi Ata tohum takası gerçekleştirildi Çalışmalara başkan Öküzcüoğlu'da katıldı
YORUMLAR