Kahvaltıda kent konuşuldu

Yunusemre belediye başkanı Semih Balaban Manisa Mimarlar Odası Başkanı Mahir Gülhan’ın ev sahipliğinde, başkan yardımcılarıyla birlikte gerçekleştirdiği kahvaltı programında bir araya gelerek kentimiz üzerine verimli bir sohbet gerçekleştirdik.
Başkan Balaban''Nazik ev sahipliği ve samimi misafirperverliği için Manisa Mimarlar Odası Başkanı  Mahir Gülhan’a teşekkür ediyorum. Birlikte ortak akılla Manisa’mız için çalışmayı sürdüreceğiz''dedi