İki başkan belediyeler arası işbirliği protokolü imzaladı
Korgan Belediyemizi ziyaret ederek Korgan Belediye Başkanımız Sait Korgan ile bir araya geldik.İki kardeş belediye olarak karşılıklı dayanışmayı, bilgi ve tecrübe paylaşımını güçlendirecek iş birliği protokolünü imzaladık. Bu protokol ile ortak aklı ve dayanışmayı esas alarak, her iki ilçemize değer katacak projeleri birlikte hayata geçirmeyi hedefliyoruz.
Nazik ev sahipliği ve misafirperverliği için Korgan Belediye Başkanımız Sait Korgan’a teşekkür ediyor, imzaladığımız iş birliği protokolünün Soma’mıza ve Korgan’a hayırlı olmasını diliyorum.