Belediye barınağındaki hayvanlar ölüme terk edildi

Belediye barınağındaki hayvanlar ölüme terk edildi

Reklam
Reklam

Salihli Belediyesi hayvan barınğında kalan hayvanların kötü koşullarda  yaşalarının sürdürmesi Salihli'de hayvan sevelerintepkisine yol açtı.SalhliCHP İle bakanlığı yaptığı açılamada,oplanan e  belediy hayva  barınaklarında kalan onlarca hayvanın  kötü koşullardayaamlrı srdüdüğü sapandığını açıkadı.CP ilçe örgütündenkonuya ilişın yaplanaçıklamada barınaklardakalan hayvanrı  yaşadığıkötü kouları öyle sıradı:
-Son birkaç gündür Salihli'deki hayvan barınağında ortaya çıkan görüntü ve videolardan hayvan severlerin tepksine yol açtı.  
-Salihli barınağında çalışmakta olan veteriner hekim Salihli Belediyesi'nin sağlamış olduğu imkanlar doğrultusunda ilçemizde tüm sokak hayvanlarının bakımını ve tedavisini bu zor şartlara altında  yerine getirmeye çalışmaktadır.
-Ancak belediyenin imkanları dogrultusunda bakım evi ve rehabilitasyon merkezi adı altında hayvanların refahı için ayrılan yerlerin uygun ortamın olmadığı video ve fotoğraflardan anlaşılmaktadır.
-Salihli Belediyesi "tüm imkanlarımız yeterlidir, mevcuttur" gibi açıklamalar yapsa da sahipsiz canlarımızın refahı için istenilen ortamın, tanı ve tedavileri için gerekli ( röntgen, ultrason vs.) alet ve ekipmanlarının olmadığı aşikardır.
Son zamanlarda hayvan haklarının korunması açısından yürürlük oluşturulmaya çalışılırken can dostlarımızın bu kötü şartlar altında refahtan yoksun olması üzücüdür ve yakışıksızdır.
-Salihli Belediyesi'nin sözde denetim ile kamuoyuna sunduğu, barınakta çalışan personelin haberi varken yaptırılan temizlik ve düzenleme inandırıcı değildir.
Salihli Belediyesi'nin (kendi bünyesinde ) yapmış olduğu denetimin sadece gündem olduğu zamanlarda değil belirli periyotlarla yapılması gerekmektedir. Can dostlarımızın refahı için gerekli alet ve ekipmanların barınağa temin edilmesini,
Salihli Belediyesi'nin , barınak ile ilgili ortaya çıkan video ve görüntülerdeki durumlara sebep olan yönetici , amir veya üst personellerin tespitinin yapılmasını ve bu kişiler ile ilgili gerekli işlemlerin başlatılmasını, ziyaret için gelen hayvansever arkadaşlarımızın en kısa sürede Salihli barınağına kabulünü yetkili mercilerden talep ediyor, konunun takipçisi olacağımızı tüm kamuoyuna bildiriyoruz.