Yangın yerleşim alanlarına sıçradı
Yerleşim yerleri boşaltıyor
Yerleşim yerleri boşaltıyor. Manisa'nın Ahmetli ilçesinde çıkan ve dün akşam saatlerinde kısmen kontrol altına alınan orman yangını rüzgarın da etkisiyle birlikte yeniden büyüdü. Yangında bazı mahallelerde evler yanarken, mahallelerin tahliye edilmesine başlandı.Manisa Valisi Yaşar Karadeniz ve il jandarma komutanı olay yerinde inlemelerde bulundu ve yetkililerden söndürme çalışmaları hakkında bilgi aldı.
Manisa’nın Ahmetli ilçesindeki ormanlık alanda dün 16.00 saatlerinde başlayan yangının söndürme çalışmaları devam ediyor. Yangına gün içerisinde 7 helikopter, 64 arazöz, 2 ilk müdahale aracı 11 dozer ve 250 söndürme işçisi ile müdahale edilirken Manisa Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı itfaiye ekipleri de destek verdi. Akşam saatlerinde helikopterler görevi bırakırken, yangına karadan müdahale edilmeye çalışılıyor. Öte yandan yangın Ahmetli ilçesine bağlı Hacıköseli Mahallesi’ne sıçradı. Mahalle tahliye edilirken yaklaşık 10 ev hasar gördü. Öte yandan yangın nedeniyle Ahmetli ilçesine bağlı Bahçecik Mahallesi ve Turgutlu ilçesine bağlı Baktırlı Mahallesi’nin de boşaltılması ihtimaline karşı otobüsler hazırda bekletiliyor. Ayrıca mahallelerde bulunan küçükbaş, büyükbaş hayvanlar ile kümes hayvanlarının da tahliyesi için çalışma başlatıldı.