Ali Koç,"Atatürk yoksa Türkiye de yok! biz de yokuz, maç da yok!'' Editor: Haber236 29 Aralık 2023 - 21:45 Fenerbahçe Kulübü Başkanı Ali Koç Riyad'da oynanması planlanan ancak Suudi Arabistanlı yetkililerin skandal kararları nedeniyle iptal olan 2023 Turkcell süper kupa maçı sonrası açıklama yaptı.Ali Koç, "Atatürk yoksa Türkiye de yok! Biz de yokuz, maç da yok!" sözüyle kısa yorumunu paylaştı.Kaynak:Cumhuriyet.com.tr Bu haber 461 defa okunmuştur. Paylaş Tweetle WhatsApp YORUMLAR 0 Yorum adlı kullanıcıya cevap Vali Özkan başka iller atanan vali yardımcıları ve Kaymakamlarla bir araya geldi Soma'da zabıta denetimleri sıklaştırdı Toplantıda ihalesi yapılacak projeler ele alındı Kursiyerlerin el emeği ürünleri büyük beğeni topladı CHP Lideri Özel''Türkiye'ye bu utancı yaşatanları da unutmayacağız'' Beşiktaş'tan davet'kapımız açık'
YORUMLAR