Alaşehir Belediyesi yangında zarar görenler vatandaşlar için kampanya düzenledi

Alaşehir Belediyesi yangında zarar görenler vatandaşlar için kampanya düzenledi

Alaşehir Belediyesi yangında zarar görenler vatandaşlar için kampanya düzenledi
30 Temmuz 2021 - 14:28
Alaşehir Belediyesi, yangından zarar gören vatandaşlar için kampanya başlattı.Alaşehir  Belediyesi fecebook sayfasında yer alan haberde  tüm alaşehirliler çağrıda bulundu.Belediye tarafından başlatıln ve vatandaşların katılımı çağrısı yapılan kampanya şöyle:''Ülkemizin bir çok noktasında çıkan yangınlarda zarar gören vatandaşlarımıza yardım edebilmek için ihtiyaçları olan; kullanılmamış battaniye, kıyafet (iç çamaşırı,t-shirt, şort ve eşofman altı) kedi ve köpek mamalarını Cumhuriyet Meydanındaki Zabıta Karakoluna bırakabilirsiniz. Yaralarımızı birlikte saracağız..''
Bu haber 325 defa okunmuştur.

YORUMLAR

  • 0 Yorum