Akhisar'da bir mahalle karantinaya alındı
Akhisar'da bir mahalle karantinaya alındı
02 Nisan 2021 - 17:04
Akhisar'ın Sakarkaya Mahallesi, vaka sayılarındaki artış nedeniyle koronavirüs tedbirleri kapsamında karantinaya alındı.Akhisar İlçesi Hıfzıssıhha Kurulu Kaymakam Sabit Kaya başkanlığında koronavirüs vakalarının artış göstermesi üzerine toplandı. Koronavirüs tedbirleri kapsamında, Sakarkaya Mahallesi 10 gün süreyle karantinaya alındı. Mahalleye giriş ve çıkışlar jandarma ekiplerince kontrollü olarak yapılırken, toplu olarak yapılan ibadetler ve faaliyetler ertelendi.
Bu haber 633 defa okunmuştur.







YORUMLAR