Manisa susuzlukla boğuşuyor.
CHP Manisa Milletvekili Vehbi Bakırlıoğlu Manisa'nın genelinde su sorunu yaşandığını, anakent belediyesinin borçları nedeniyle kaynak sıkıntısı yaşadığını ve eskiyen su şebekesini yenileyememesi sonuc
07 Ağustos 2020 - 14:33
CHP Manisa Milletvekili Vehbi Bakırlıoğlu Manisa'nın genelinde su sorunu yaşandığını, anakent belediyesinin borçları nedeniyle kaynak sıkıntısı yaşadığını ve eskiyen su şebekesini yenileyememesi sonucu evlerde suyun akmadığını. Pandemi ortamında vatandaşların hijyen sorunuyla kaşı karşıya kaldığını söyledi. ’Su hayattır’ kaliteli suya ulaşmak her vatandaşın hakkı olduğuna dikkat çeken Bakırlıoğlu’’ Kartlı sayaç kullanan 254 bin aboneden alınan abone bedelleri geri ödenmedi. Anakent belediyesi hane başı 160 lira borçlu.254 bin kartlı abone belediyeden 40 milyarın üstünde alacağı var.’’dedi.
Yapılan yatırımların malzeme kalitesizliği, şebekenin eski oluşu, kaliteli eleman yetersizliği bir araya gelince Manisa'nın susuzlukla karşı karşıya kaldığını belirten CHP Manisa Milletvekili Vehbi Bakırlıoğlu,’’ Yeni yatırımlara ihtiyaç var. Anakent ve MASKİ borçları yüzünden kaynak sıkıntısı yaşıyor. yarımların çoğu yarım kaldı.Yapılanlarda malzeme kalitesizliğinden sık sık arızalanmakta .Arıza tamiratları haftalar bazende ayları buluyor.Olan vatandaşa oluyor.’’ Şeklide konuştu.
Anakent belediyesinin ‘pasuman’ yaparak susuzluğa çözüm aradığını Manisanın susuzluğundan İzmir’inde etkilendiğini, etkilenen insan sayısının 6-7 milyona ulaştığını ,Köprübaşı barajının suyunun en alt seviyelere indiğini, barajdan sulama için su alan onlarca üreticinin ürünlerini sulayamadığını, ürünlerin tarlalarda kaldığına dikkat çeken Manisa CHP Milletvekili Vehbi Bakırlıoğlu şunları söyledi:
‘’Manisa'da su fiyatlarının yüksekliği 30 büyükşehir belediyesi arasında ikinci sırada.Belediye MASKİ genel kurulunda suya yüzde 35 zam yapma kararı aldı.CHP olarak o zanam karşı çıkmamıza karşın oy çokluğuyla zam oranı geçti.Vatandaşın suyunu pahalılaştırmıştır. Belediye her ay su fiyatlarını enflasyon tüfe oranında güncellemiştir. Örnegin Eylül ayında vatandaşların su faturaları 4.19 oranında zamlanacak.Manisa belediyesi vatandaşa sağlıklı su götüremiyor, ha bire zam yapıyor.’’
Bakılıoğlu şu anda ,Saruhanlı,Kırkağaç,Kula ,Alaşehir,Akhisar,Salihli, Turgutlu Manisa(merkez), su sorun yaşayan merkezler olduğunu sözlerine ekledi.
Altın uçtu,dolar uçtu
Bakırlıoğlu’nun basın toplantısında konuşan CHP Manisa İl Başkanı Semih Balaban, 18 yılık AKP iktidarında tarım, ekonomi, eğitimin bittiğini söyledi.AKP iktidarının uzatmaları oynadığına dikkati çeken Balaban’’Tek adam iktidarında altın uçtu,dolar uçtu. İktidar artık çözüm üretemiyor.Vatandaş artık AKP'den umudunu kesmiştır.Vatandaşın bir umudu var o da CHP’dir. Halkın iktidarını kuracağız. Güzel günler çok yakın’ dedi.
Basın toplantısına CHP Şehzadeler ilçe Başkanı Hakan Gürtunca, Yunusemre CHP ilçe başkanı Yalçın Arcak ve belediye meclis üyeleri katıldı.
Yapılan yatırımların malzeme kalitesizliği, şebekenin eski oluşu, kaliteli eleman yetersizliği bir araya gelince Manisa'nın susuzlukla karşı karşıya kaldığını belirten CHP Manisa Milletvekili Vehbi Bakırlıoğlu,’’ Yeni yatırımlara ihtiyaç var. Anakent ve MASKİ borçları yüzünden kaynak sıkıntısı yaşıyor. yarımların çoğu yarım kaldı.Yapılanlarda malzeme kalitesizliğinden sık sık arızalanmakta .Arıza tamiratları haftalar bazende ayları buluyor.Olan vatandaşa oluyor.’’ Şeklide konuştu.
Anakent belediyesinin ‘pasuman’ yaparak susuzluğa çözüm aradığını Manisanın susuzluğundan İzmir’inde etkilendiğini, etkilenen insan sayısının 6-7 milyona ulaştığını ,Köprübaşı barajının suyunun en alt seviyelere indiğini, barajdan sulama için su alan onlarca üreticinin ürünlerini sulayamadığını, ürünlerin tarlalarda kaldığına dikkat çeken Manisa CHP Milletvekili Vehbi Bakırlıoğlu şunları söyledi:
‘’Manisa'da su fiyatlarının yüksekliği 30 büyükşehir belediyesi arasında ikinci sırada.Belediye MASKİ genel kurulunda suya yüzde 35 zam yapma kararı aldı.CHP olarak o zanam karşı çıkmamıza karşın oy çokluğuyla zam oranı geçti.Vatandaşın suyunu pahalılaştırmıştır. Belediye her ay su fiyatlarını enflasyon tüfe oranında güncellemiştir. Örnegin Eylül ayında vatandaşların su faturaları 4.19 oranında zamlanacak.Manisa belediyesi vatandaşa sağlıklı su götüremiyor, ha bire zam yapıyor.’’
Bakılıoğlu şu anda ,Saruhanlı,Kırkağaç,Kula ,Alaşehir,Akhisar,Salihli, Turgutlu Manisa(merkez), su sorun yaşayan merkezler olduğunu sözlerine ekledi.
Altın uçtu,dolar uçtu
Bakırlıoğlu’nun basın toplantısında konuşan CHP Manisa İl Başkanı Semih Balaban, 18 yılık AKP iktidarında tarım, ekonomi, eğitimin bittiğini söyledi.AKP iktidarının uzatmaları oynadığına dikkati çeken Balaban’’Tek adam iktidarında altın uçtu,dolar uçtu. İktidar artık çözüm üretemiyor.Vatandaş artık AKP'den umudunu kesmiştır.Vatandaşın bir umudu var o da CHP’dir. Halkın iktidarını kuracağız. Güzel günler çok yakın’ dedi.
Basın toplantısına CHP Şehzadeler ilçe Başkanı Hakan Gürtunca, Yunusemre CHP ilçe başkanı Yalçın Arcak ve belediye meclis üyeleri katıldı.
Bu haber 293 defa okunmuştur.







YORUMLAR