Saruhanlılar müziğe doydu
Saruhanlılar müziğe doydu
Pandemi yasaklarının kalkmasıyla Saruhanlı belediyesi sosyal tesisleri'nde düzenlenen canlı müzikle vatandaşlar gönüllerince eğlendi. Belediyemiz personeli ve Müzik Öğretmeni Soner Emre, Müzisyen arkadaşları dinleyenlere müzik ziyafeti yaşattı.Belediye Başkanımız Zeki Bilgin "Pandemi nedeniyle devam eden yasakların kalkmasıyla Kültür ve Sanat faaliyetlerimize dün akşam itibariyle başlangıç yaptık.Vatandaşlarımızın hoşça vakit geçirmesi için elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz, daha güzel, daha yaşanılabilir bir Saruhanlı için çalışmaya devam edeceğiz.Normalleşme sürecinin tüm Vatandaşlarımıza hayırlı olmasını diliyorum."