Saruhanlılar müziğe doydu

Saruhanlılar müziğe doydu

Reklam
Reklam

Pandemi yasaklarının kalkmasıyla Saruhanlı belediyesi sosyal tesisleri'nde  düzenlenen canlı müzikle  vatandaşlar gönüllerince eğlendi. Belediyemiz personeli ve Müzik Öğretmeni Soner Emre, Müzisyen arkadaşları  dinleyenlere müzik ziyafeti yaşattı.Belediye Başkanımız Zeki Bilgin "Pandemi nedeniyle devam eden yasakların kalkmasıyla Kültür ve Sanat faaliyetlerimize dün akşam itibariyle başlangıç yaptık.Vatandaşlarımızın hoşça vakit geçirmesi için elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz, daha güzel, daha yaşanılabilir bir Saruhanlı için çalışmaya devam edeceğiz.Normalleşme sürecinin tüm Vatandaşlarımıza hayırlı olmasını diliyorum."